Reviews

★★★★★

“Very good experience, I would recommend.”

Tamara

★★★★☆

“Good pedicure, would recommend………………………..”

Louise

★★★★★

“Perfect pedicure als altijd”

Edita

★★★★★

“Bedankt Sisi”

fer

★★★★★

“Nice experience every time”

Ana

★★★★★

“Een goede ervaring”

Gabriela

★★★★★

“Het personeel was vriendelijk en de salon schoon en georganiseerd. Een goede ervaring met mooi resultaat!”

Jefta

★★★★★

“Ga ik altijd maar toe. Nu met de taxi Lieve mensen. Vakkundig gedaan.”

Frances

★★★★★

“I highly recommend this beauty parlor.”

Caroline

★★★★★

“Ik wordt altijd heel professioneel geholpen. Ze nemen de tijd om je te helpen en dat is heel erg fijn!!”

Margot