Boek gemakkelijk via de app
Krijg herinneringen & meer
“Very good experience, I would recommend.”
Tamara
“Good pedicure, would recommend………………………..”
Louise
“Perfect pedicure als altijd”
Edita
“Bedankt Sisi”
fer
“Nice experience every time”
Ana
“Een goede ervaring”
Gabriela
“Het personeel was vriendelijk en de salon schoon en georganiseerd. Een goede ervaring met mooi resultaat!”
Jefta
“Ga ik altijd maar toe. Nu met de taxi Lieve mensen. Vakkundig gedaan.”
Frances
“I highly recommend this beauty parlor.”
Caroline
“Ik wordt altijd heel professioneel geholpen. Ze nemen de tijd om je te helpen en dat is heel erg fijn!!”
Margot